Új szállítási útvonal csökkenti az MG járművek szállítási idejét

Új szállítási útvonal csökkenti az MG járművek szállítási idejét

Kína legnagyobb autógyártója, a SAIC Motor a közelmúltban 1800 MG járművet exportált Európába a saját tulajdonában lévő szállító hajón, nemzetközi útvonalon keresztül. Új szállítási útvonal csökkenti az MG járművek szállítási idejét. Ez az első alkalom, hogy ezt az új útvonalat használják, és ez segít megvalósítani a vállalat azon célját, hogy 2025-ig 100 000 MG márkájú járművet adjon el Európában.

A járműveket Európába szállító hajó a SAIC Anji Phoenix első osztályú teherhajó, amelynek üzemanyag-fogyasztása több mint 10 százalékkal alacsonyabb, mint a hasonló hajóké. A hajó befogadóképessége 4300 autó, így a SAIC Motor tulajdonában lévő legnagyobb Ro-Ro teherhajó.

A vállalat saját nemzetközi útvonalat alakított ki az európai piacra, hogy lerövidítse a járművek európai vásárlókhoz való eljuttatásához szükséges időt.

Az európai útvonal ambiciózus célt szolgál

Európában a SAIC Motor a virágzó új elektromos autó piacra összpontosít. Az MG ZS EV európai bevezetése óta az intelligens, teljesen elektromos városi terepjárónk a technológiailag fejlett, biztonságos és környezetbarát autót kereső üzleti és magánvásárlók kívánságlistáján előkelő helyen szerepel, és a versenyképes árképzés mellett a különböző eladási listákon is az első helyen szerepel.

Ráadásul az MG ZS EV az első olyan elektromos SUV a B szegmensben, amely az Euro NCAP töréstesztjein a maximális öt csillagot kapta.

Az MG ZS EV Egyesült Királyságban, Norvégiában és Hollandiában történő bevezetése után az MG gyorsan bővíti értékesítési hálózatát egész Európában. Mostanra már Dániában, Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban és Ausztriában is megnyíltak a szalonok. Németország hamarosan követi, ahogyan más országok is (Magyarország is).

Új szállítási útvonal csökkenti az MG járművek szállítási idejét Európában

A SAIC Motor azt tervezi, hogy a jövőben az elektromos járművek szélesebb választékát kínálja az európai piacon. A vállalat célja, hogy 2025-ig 100 000 MG járművet értékesítsen Európában.