Xinyu Liu az MG Motor Europe új vezérigazgatója

Xinyu Liu az MG Motor Europe új vezérigazgatója

Xinyu Liu az MG Motor Europe új vezérigazgatója

Xinyu Liu az MG Motor Europe új vezérigazgatója
Xinyu Liu az MG Motor Europe új vezérigazgatója

Kína legnagyobb autógyártója, a SAIC Motor új vezérigazgatót nevezett ki az MG Motor Europe élére, hogy fokozza a márka európai üzleti növekedését. Xinyu Liu Matt Lei-t követi az MG Business összes európai tevékenységéért felelős pozícióban. Az új vezérigazgató 2022.03.04-től tölti be új munkakörét.

Liu úr 20 éves karrierre tekinthet vissza, amelyet a SAIC Motor kínai vállalatnál töltött el az autóipar iránti elkötelezettséggel. Az MG Motor Europe-hoz akkor csatlakozott, amikor az ikonikus MG márka 2019-ben újraindult az európai kontinensen. Liu urat 2020 márciusában nevezték ki az MG Motor France vezérigazgatójává. Azonnal sikerrel vette át a megújult MG márka franciaországi bevezetését.

Liu úr vezetésével Franciaország lett az MG legjobban teljesítő piaca a kontinentális Európában. Az MG Motor France gyorsan fejlődött az eladások tekintetében, és az ő vezetése alatt az MG érett márkává nőtte ki magát, több mint 120 MG márkakereskedést működtetve Franciaország minden régiójában. Az MG Motor Europe alelnökeként Liu úr az MG márka európai értékesítéséért és beszerzéséért is felelős volt.

Mielőtt Európában kezdett volna dolgozni, Xinyu Liu a SAIC-Volkswagen közös vállalat Skoda részlegének ügyvezető igazgatójaként volt sikeres. Ebben a szerepkörben az értékesítésért, a márka- és a hálózatfejlesztésért, a marketingért és az aftersales tevékenységért felelt, 420 fős csapatot vezetve. Ezt megelőzően a SAIC-Volkswagen közös vállalat ellátási lánc és beszerzési részlegénél töltött be különböző vezetői pozíciókat.

“Örömmel és elkötelezetten töltöm be az MG Motor Europe vezérigazgatói szerepét” – mondta Liu. “Az MG-t – anyavállalatunk, a SAIC Motor zászlaja alatt – EV-márkaként pozicionáljuk Európában, és mint az okosabb, új alternatívát kínáló autómárkát, amelyet tisztességes áron kínálunk. 2021-ben megháromszoroztuk eladásainkat Európában. A 2022-es évre az a kihívás számunkra, hogy sikerünket ismét megháromszorozzuk. Szenvedélyesen várom, hogy hozzájárulhassak az MG európai sikereihez, tizenöt európai országban működő nagyszerű hálózatunkkal együtt, amelyhez sokan fognak még csatlakozni”.”